Thursday, February 25, 2010

Kekasih Br Adikku....

nk cite pasal Kekasih baru Adik Aku...
Dia nie dh berkenan sgt kt kekasih dia nie...
siang malam terbyg wjh..smpai x bleh wt keje...
asyik teringat je....
adik sy pnye kekasih rasminye menjd hakmilik dia pada 24 Feb 2010..
handsome gk r bf dia....kulit dia hitam(tp hitam itu menawan)hihihi
dia syg sgt kt bf br dia...
aku tumpang gembira jela...



******



hari-hari mengadap muka bf dia...
jeles aku...
mentang-mentang la aku xde bf(kihkih)
xpe2...tgk r nnt aku de bf aku...br dia th...

***

aku cite pjg2 bosan gk kn???
mesti korng nk tgk gk muka kekasih baru adik aku yg diagungkn nie...
aku de r ambik gmbr secara senyap2..takut gk dia th...hehehe
tp khas untuk korang aku snap gk gmbar kekasih br dia...


**

tarrrraa...
inilah kekasih br adik aku...
namenye "NouVo S"
aku tumpang gembira n Tumpang naik jela...
nk beli xmmpu g(tggu ade duit byk br beli yg lbh besar)kihkih



and enjoy this photo.......


No comments:

Post a Comment