Sunday, April 17, 2011

ResaH Gelisah......

2 3 ari rasa ati x tenteram, ape kene xth la. rasa sedih, geram, sakit ati, sume adela....kepala nie byk benda yang difikirkan smpai da terpikir...(bgs gk xyah pikirkan....hahahahaha)...ermm..aku xth ape yang aku cari dalam idup aku nie....yang perlu aku cari sebenarnye....yang perlu aku pkr...kadang2 jiwa aku kosong....entah ape yang aku fkrkan....rasa macam nk lari dari idup nie....nape aku harus hadapi semua nie....klau tgk semua org nmpak bahagia tp hakikatnye...dia org ada masalah masing2...kte xth....macam kte jugak....tapi cmne aku nk cari diri aku???? tlggggggg bantu aku.......huhuhuhu....

2 comments:

  1. lama x mari sining.. igt x aktif doh.. ruoanya dh ada n3 baru..

    ermmm... bkpe sedih2 ni?? ada poblem ke??? nmpak kat ofis ok j.. tp tula... dlm hati sape tau kan??
    byk2 bsabar

    ReplyDelete
  2. hehehehe...baru terbuka minda skit nk update blog...skit jew la...nti down blk ble xdop idea...

    ermmm...biase la byk mende mkr etek...tgk luaran ok...sje wt diri happy...yeala dlm ati sape th kn...

    ReplyDelete