Thursday, July 14, 2011

makan Angin

Malam nie satu rombongan cik kiah akan berangkat ke negeri Cik Siti Wan Kembang iaitu Negeri Kelate. Aku turut serta dalam rombongan nie. Seramai 40 orng Makcik-Makcik  dan anak-anak DAra join skali rombongan ini termasuklah aku. Tak pernah aku ikut rombongan seumpama ini, tapi tetiba teringin nak jalan-jalan dan nak kenal tempat orang , tu yang join tu. Maklumla dah lama tak menjejakkan kaki ke kelantan. Pegi zaman-zaman budak-budak ari tu. Cam mane dah perubahan yang berlaku di sana......nantikan POST2 YANG MENARIK YANG ADA DISANA......tunggggggggguuuuuuuuuu....Lagipn orang tak pernah keluar jejalan, first time mengikuti rombongan, pegi jalan-jalan pun KL, Kuantan, tu jew yang aku tahu.hehehehe... Apa2 pun "Semoga Perjalanan Aku Selamat Sampai dan Selamat Kembali" Amin.

******


"alwayS Smile"

No comments:

Post a Comment